E-poe müügitingimused
Baltic Connexions OÜ, registrikoodiga 10273791, asukoht Voldi tee 10, Tabivere alevik, Tartu vald, 49127, (edaspidi teenuse osutaja) ja klient, kes vormistab Baltic Connexionsi hallatavas e-poes bertilo.ee tellimuse ja identifitseerib end sisestades tellimusele oma isikuandmed (edaspidi klient), on nõustunud e-poe müügitingimustega.
1. ÜLDSÄTTED
1.1. Lepingupooled juhinduvad omavaheliste suhete reguleerimisel Eesti Vabariigi seadustest ja muudest õigusaktidest ning kasutuslepingus kokkulepitust.
1.2. Teenuse osutajal on õigus teha mistahes ajal e-poe pakutavasse teenusesse muudatusi.
1.3. Teenuse osutajal on õigus muuta
ühepoolselt kasutuslepingu tingimusi ilma, et tal oleks kohustus teatada
sellest kliendile kirjalikult elektronposti teel.
2. TOOTED JA OSTU SOORITAMINE
2.1. Kõik e-poes kuvatavad tooted ei pruugi alati laos olemas olla.
2.2. Kui toode puudub laost ja tellimust ei ole võimalik täita, siis võtab teenuse osutaja kliendiga ühendust ning pakub välja võimaliku uue tarneaja või toote asendamise samaväärse teise tootega, mis on sama hinna ja kvaliteediga. Kui klient ei ole uute tingimustega nõus, siis on tal õigus tellimusest keelduda ja tasutud summa tagastatakse.
2.3. Kuvatud tootepildid on illustratiivse tähendusega ning võivad erineda tegelikust tootest. E-poes olevad tootekirjeldused ei pruugi olla ammendavad ja võivad sisaldada tahtmatuid vigu.
2.4. E-poes pakutavaid tooteid müüakse nii füüsilistele kui ka juriidilistele isikutele.
2.5. Klient kinnitab, et on vähemalt 18-aastane.
2.6. Klient valib välja soovitud toote ning sisestab tellimuse täitmiseks kohustuslikud andmed (perekonnanimi, eesnimi, juriidilise isiku korral ettevõtte andmed, kontakttelefon, e-posti aadress, kättetoimetamise aadress) ning tasub toodete eest internetipanga pangalingi või krediitkaardi vahendusel või ettemaksuarve alusel.
2.7. Klient kohustub esitama tõesed andmed, mis on vajalikud tellimuse täitmiseks. Teenuse osutaja ei vastuta täitmisel kliendi esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mittetäitmise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.
2.8. Müük toimub siis, kui klient on saatnud e-poe internetilehe kaudu tellimuse ning on tellimuse eest tasunud.
2.9. Teenuse osutajal on õigus toote
konstruktsiooni ilma ette teatamata muuta.
3. HINNAD
3.1. Kõik e-poes esitatud hinnad on arvestatud eurodes ja sisaldavad käibemaksu.
3.2. Teenuse osutajal on õigus igal ajal muuta e-poes kuvatavaid hindu. Kui e-poes on hindu muudetud pärast seda, kui klient on tellimuse esitanud ja selle eest tasunud, siis kohustub teenuse osutaja tarnima vastavad tooted kliendile tellimuse hetkel kehtinud hindadega. Kliendil ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.
4. TARNEAEG JA KOHALETOIMETAMISE TINGIMUSED
4.1. Tarneaeg on 14 päeva alates müügi toimumise hetkest. Juhul kui nimetatud tarneajast pole võimalik kinni pidada, võetakse kliendiga ühendust ja leitakse ühiselt lahendus.
4.2. Kaubad toimetatakse kliendile Eesti Vabariigi piires (mandriosa ja suuremad saared – Saaremaa, Hiiumaa, Muhumaa) teenuse osutaja korraldatud transpordiga. E-poes esitatud hinnad sisaldavad transporti kliendile.
5. LEPINGUST TAGANEMINE
5.1. Kui klient soovib pärast tellimuse esitamist ja enne teenuse osutaja poolset täitmist lepingust taganeda, siis kohustub klient sellest võimalikult kiiresti teenuse osutajale kirjalikult teatama. Lepingust taganemise vormi leiate e-poe kodulehelt. Lepingust taganemise vorm tuleb saata e-posti aadressil bertilo@bertilo.com.
5.2. Kui taganemisavaldus jõuab teenuse osutajani pärast seda, kui teenuse osutaja on lepingu täitnud, siis toimub lepingust taganemine e-poe müügitingimuste peatüki „Kauba tagastamine” alusel.
6. KAUBA TAGASTAMINE
6.1. Eraisikutele kehtib lepingust taganemise õiguse kasutamise korral e-poest ostetud kaupadele tagastuskohustus 14 päeva jooksul. Lepingust 14 päeva jooksul taganemise õigus ei kohaldu juhul, kui ostjaks on juriidiline isik või füüsiline isik, kes sooritab ostu oma majandus- või kutsetegevuse raames. Tähtaeg algab päevast, mil kaup on kliendile kätte toimetatud. Kui klient on otsustanud lepingust taganeda, tekib tal kohustus kaup teenuse pakkujale tagastada. Kauba tagastamiseks tuleb kasutada Baltic Connexions OÜ-ga kooskõlastatud transpordiettevõtte teenuseid.
6.2. Teenuse osutaja kannab tasutud summa kliendile tagasi viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates tarnitud kauba tagastamisest.
6.3. Raha kantakse üle samale arvelduskontole, millelt toimus selle laekumine teenuse osutajale.
6.4. Tagastatav toode peab olema puudusteta, täiskomplektne, originaalpakendis ja kasutamata.
6.5. Toote tagastamiseks tuleb esitada vabas vormis taganemisteade meiliaadressile bertilo@bertilo.ee. Kauba tagastamise teade peab sisaldama järgmist infot – ostja andmed (nimi, kontaktid), ostukuupäev, ostudokumendi (arve) number, tagastamise põhjus, koopia kauba tagastamisel väljastatavast saatelehest.
6.6. Klient kohustub kandma kauba tagastuskulud, välja arvatud juhul, kui tagastamisele kuuluv kaup ei vastanud kliendi tellimusele.
6.7. Juhul kui peale kauba tagastamist
selgub, et kaup ei vasta müügitingimuste punktides 6.1–6.6 toodud tingimustele,
siis kliendile raha ei tagastata ning tagastatud toode jääb teenuse osutaja
juurde hoiule mõistliku aja jooksul. Hoiustamise või teenuse kasutajale toote
tagastamisega seotud kulud katab klient.
7. PRETENSIOONIDE ESITAMISE JA KÄSITLEMISE KORD
7.1. E-poest müüdud toodetele kehtib 2-aastane pretensioonide esitamise tähtaeg, millest esimese 6 kuu jooksul teeb vea päritolu kindlaks teenuse osutaja.
7.2. Kaebus tuleb esitada viivitamata, kuid mitte hiljem kui kahe kuu jooksul alates kauba puuduse avastamisest. Et hilisemaid probleeme oleks lihtsam lahendada, peaks klient kindlasti säilitama ostudokumendid (arve, leping jne), mis tõendavad, et kaup on ostetud Baltic Connexions OÜ e-poest. Ilma müüki tõendava dokumendita võib müüja probleemi lahendamata jätta.
7.3. Pretensiooni võib esitada tootmis- ja materjalivigadele.
7.4. Pretensiooni esitamise periood hakkab kehtima kauba ostukuupäevast.
7.5. Ekspertiisi teostab Baltic Connexions OÜ esineva puuduse olemasolu ja tekkepõhjuse väljaselgitamiseks.
7.6. Sõltumatu ekspertiis – kliendi nõudmisel teostatav täiendav sõltumatu eksperdi ekspertiis juhul, kui klient ei ole Baltic Connexions OÜ teostatud ekspertiisi tulemustega rahul. Sõltumatu eksperdi kaasamisest tulenevad lisakulud kannab klient.
7.7. Pretensioon ei kuulu lahendamisele, kui Baltic Connexions OÜ tõestab, et kaubal esinevad puudused on tekkinud kliendi süül.
7.8. Kui pretensiooni aluseks oleva toote tootmine on lõpetatud, jätab Baltic Connexions OÜ endale õiguse asendada toode kliendi nõusolekul samaväärsega.
8. ISIKUANDMED JA NENDE KASUTAMINE
8.1. Klient annab teenuse osutajale selge ja teadliku nõusoleku enda isikuandmete töötlemiseks.
8.2. Tellimuse esitamisel kliendi sisestatud ja seeläbi teenuse osutajale teatavaks saanud isikuandmed kantakse kliendiregistrisse ning neid kasutatakse müügiteenuse osutamiseks ja kauba pakkumiseks kliendile.
8.3. Isikuandmete allikaks on kliendisuhte tekkimine e-poes tellimuse registreerimisel.
8.4. Registreeritavate isikuandmete koosseisu kuuluvad andmed kliendi tellimuse kohta – perekonnanimi, eesnimi (eesnimed), tänav, maja, korteri number, asula või linn, postiindeks, telefoninumber, aadress, tarnimise viis, kasutatud makseviis, e-poe üldtingimustega nõustumine, müügipakkumiste saatmisega nõustumine, elektronposti aadressil vabatekstina sisestatud märkused.
8.5. Isikuandmeid töötleb Baltic Connexions OÜ, Voldi tee 10, Tabivere alevik, Tartu vald, 49127, registrikood 10273791.
8.6. Kliendi isikuandmed, mis on vajalikud kauba vahendamiseks kliendile, edastatakse transporditeenust osutavaile ettevõtetele.
8.7. Isikuandmete kaitse on tagatud kõigi seadusest tulenevate turvameetmetega.
8.8. Teenuse osutaja kohustub mitte edastama registreeritud isikuandmeid kõrvalistele isikutele.
8.9. Teenuse osutaja jätab endale õiguse edastada klienti puudutavaid isikuandmeid isikuile, kellel on selleks seaduslik õigus ning kes töötlevad andmeid seadusega ettenähtud kohustuse täitmiseks, ning isikuile, kellel on selleks seaduslik õigus ning see toimub kliendi või muu isiku elu, tervise või vabaduse kaitseks.
8.10. Kliendil on õigus kontrollida teda ennast puudutavaid isikuandmeid, samuti neid muuta või paluda kõrvaldada oma isikuandmed registrist.
8.11. Klient annab teenuse osutajale nõusoleku saata tellimuse esitamisel sisestatud elektronposti aadressile tellimuse kinnitus.
8.12. Klient annab teenuse osutajale nõusoleku saata müügipakkumisi tellimuse esitamisel sisestud elektronposti aadressil juhul, kui ta on tellimuse esitamise lehel vastava nõusoleku vastavas aknas linnukesega ära märkinud.
9. VASTUTUS
9.1. Teenuse osutajal lasub vastutus toote müügihinna ulatuses. Teenuse osutaja ei võta vastutust defektiga toodete poolt tekitatud kahjude eest nagu vara kahjustumine, käibe või kasumi kaotamine.
9.2. Klient kohustub kasutama e-poe teenust üksnes vastavalt seadusele ja headele tavadele tuginedes.
9.3. Klient vastutab ise kõikide kasutamist eeldavate seadmete tarkvara andmesidesüsteemide hankimise ja korrashoidmisega seotud ning samuti muude e-poe teenuse kasutamisest põhjustatud kulutuste eest.
9.4. Klient vastutab täielikult e-poe üldtingimuste vastasest ning seaduse või heade tavade vastasest e-poe kasutamisest tekkinud kahjude eest teenuse osutajale, teistele klientidele või kolmandatele isikutele.
10. ERIMEELSUSED
10.1. Kasutuslepingust tulenevad erimeelsused kliendi ning teenuse osutaja vahel lahendatakse vastavalt Eesti Vabariigis kehtivatele õigusaktidele. Kokkuleppe mittesaavutamisel lahendatakse erimeelsused Tartu Maakohtus.
11. KASUTAMISTINGIMUSED
11.1. E-poe müügitingimustes toodud tingimustega tutvumine on kliendile kohustuslik.
11.2. Tellimuse esitamisel vastavasse aknasse „Nõustun e-poe müügitingimustega“ linnukese lisamisega kinnitab klient, et on tutvunud e-poe müügitingimustes toodud tingimustega, neist aru saanud ja nõustub nendega.
Baltic Connexions OÜ